Projektbeskrivelse

SmartWeb er en webshop platform med mere end 1600 kunder.

SmartWeb havde et behov for ekstra ressourcer til at få arbejdet med nogle af de projekter som de ikke havde haft nok fokus på.

Opgaven hos SmartWeb bestod af 3 overordnede dele:

  1. CRO: Smartwebs ønske var at få et større indblik i hvordan de kunne konvertere flere af deres kunder i prøveperiode til betalende abonnementskunder.
  2. Customer Retention: Udover det lå der også en opgave i at få et retention system op at køre, så man fik fokuseret sine ressourcer mere optimalt.
  3. Vækststrategi: Sidste ting man ønskede hjælp til var en ekspansionsstrategi, til afdækning af nye potentielle udenlandske markeder.

Projekt detaljer

  • Kunde: SmartWeb
  • Lokation: Egå, Aarhus
  • Opstart: Februar 2016
  • Afslutning: Juli 2016
  • Konsulent: Simon Heiberg Byllemos

Læs mere om andre cases: